FLYTTAR!! VIKTIGT LÄS!!

NU ÄR DET NÅGON SOM HAR TYP HACKAT MIN BLOGG ELLER NÅGOT!
TYVÄR SÅ ÄR JAG TVUNGEN ATT LÄGGA NER DENNA BLOGG OCH STARTA EN NY,
HOPPAS NI NU LÄSER DEN ISTÄLLET! :)

www.evelinaylwamatilda.blogg.se LÄS!
ska komma igång med nya hedern oså,
så snart blir det ordning på dt (: .
HOPPAS NI LÄSER MIN NYA BLOGG!

/puss evelinah.


Postat av: mathilda (:

sv: Tack så jätte mkt, kul att du frågar =D

Men headern har jag avrundat i photoshop, (:

Så om du har photoshop så kan du enkelt runda av kanterna, om du vill ha hjälp med det kanske jag kan hjälpa dig!



Hoppas du är nöjd med svare (:

/ / kram mathilda <3

2009-09-04 @ 10:35:45
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback