VA PÅ ISGÄRDE :)..





..Med Familjen! Eva,Felix och hela deras familj, vi brukar alltid vara där varenda år som en traditon lixom. Vi brukar alltid grilla oså, det var mums. &några badade, jag badade inte för dt va för kallt ;) haha,jag har verkligen inte badat mycket i sommar kan jag säga, fy skäms på mig! nämen jag vet faktiskt inte varför.. vi fikade oxå, sen tog jag lite kort några av dom där uppe! kanske kommer några till om ni är snälla. Vi åkte väll hem tiep vid nio, var hemma halv tio. &nu gör jag inte så mycket, kolla gärna in min&lisas blogg, ? lisa har inte skrivit sen i söndags, men hon kommer hem imorgon! hon har varit iväg. men jag skriver väll någon gång ibland, eftersom att jag har denna bloggen oxå.
/e :*







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback