REA, DET GILLAR VI! ..



RANDIG KJOL HÖG; 49:- GINA..
hejsan!
idag har jag varit på stan med mimmy, åsna :) vi hade asroligt.. provade kläder oså!
sen gick vi ju på marknaden oxå. hihi, det fanns tiep en sak man ska springa i en boll i vattnet
asså? shit häftigt! skulle vilja testa, men det va för dyrt. Lixom 50kr för 5min ? aldrig i livet..
Sen gick vi ju till gina såklart, jag kunde inte motstå denna söta kjolen på bilden, &rea?
så nej, det fick bli den :D. Mina favortitfärger ju, pusss på rean&på dom som läser ;*
/evelina.

Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Vi ska bo kvar i våran lilla stad, ska bara flytta in mer mot centrum :)



Haha, visst är telefonen fräck. Köpt i någon liten affär i stan, men tror att den finns på Lagerhouse med :) nice att vi har likadana täcken! :O Kram!

2009-07-24 @ 19:35:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback