NY HEADER! :)

Godmorgon på er! .. eller det är kanske lite väl sent för att säga godmorgon? ;) Hihi! Aja.. Nu har jag suttit&gjort en ny header oså. Jag blev faktiskt rätt nöjd själv! Säg till om det är något konstigt eller så. Jag vet att kan hålla på och byta header och så ibland, men jag vill ha den på ett sätt, men jag kan inte fixa det&så! Det får ni stå ut med :) Eller den här kommer jag ha ett bra tag tror jag, hoppas det iallafall. Aja, vad ska ni göra idag? /puss.
JÄTTEBRA LÅT! lyssna.


Janet Leon - Heartache on the dancefloor


Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Det gör du rätt i! :D

Vad har du för dig då? Sol hos dig med? :D Kram :]

2009-07-26 @ 15:51:30
URL: http://tinkerbella.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback