LÅNAT LITE BÖCKER.. :)



Hallå! Idag har jag varit i Krusentiernska Gården&fikat med familjen Råberg, :) Vi va på stan en snabbis oxå.Innan vi åkte hem, åkte vi till bibblan&lånade böcker! Det var ju ett tag sen man läste, så det skulle vara ganska roligt att börja läsa lite igen! Jag lånade en CD-bok och en vanlig bok.. På fredag bär det av till Göteborg med mammsi! Pappa skulle jobba, så han kunde inte följa med. Men vi ska dit med familjen Råberg fast dom åker imon istället. Nu ska jag lägga mig&läsa lite :). /puss.


Postat av: → F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

har du lust att rösta på mig då jag har chansen att bli månadens blogg? http://sommarfreak.blogg.se/2009/july/manadens-blogg-10-finalister.html#comment är länken, eller så kan du kolla mitt senaste inlägg. det hade verkligen varit till stor hjälp :) jag är nummer 3! du kan rösta fem gånger så du kan ju rösta på någon annan också om du vill :)

tack på förhand! :)

2009-07-30 @ 10:47:36
URL: http://fridasfoto.webbfflogg.se





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback