KLARA BÄSTIS <3..

KLARA bästis <3  KLARA bästis <3

Hejsan! Idag har jag varit på stan med bästis, vi har mest kollat och så. Jag&Klara köpte inget speciellt så, vi tog bussen hem vid två typ.När hon hade ätit, så tog vi lite kort&la in dom på datorn, orkar inte lägga in dom här. Lite senare gick vi hem till mig, för att jag skulle äta! När jag hade ätit så tog vi lite kort igen med min kamera.. Sen skulle hon hem :(
DUÄRBÄST<3,  nu ikväll har jag inte gjort så mycket, jag åt en macka nyss&ikväll har jag kollat på allsång på skansen. Jo, föresten igår blev det inget inlägg.. hade direkt ingen tid så! Men så blir det ibland som ni vet.
/puss.

Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jag vet inte exakt vad det är, orkar inte kolla det nu x)



Åh vad härligt! Kram

2009-07-29 @ 19:32:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: klara

kan du ge mej alla bilder??<3

puss älskar dej!:*

2009-08-02 @ 18:51:27





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback