ÄR DET VERKLIGEN SOMMAR ?..





.. Ja ni ser ju rubriken, är det verkligen sommar? asså man undrar ju det! det regnar typ hela tiden?! hallå lixom? JAG VILL HA SOL! vet ni? jag har knappt badat i sommar asså, typ en gång bara. Åh, jag hatar denna sommar! bara regnar hela tiden.. Nä nu får det sluta. Aja idag har jag varit och klippt mig :) jag blev jättenöjd, &klippningen, ja det behövdes verkligen som mamma sa! Sen har jag inte gjort så mycket mer, eller jag va med Felicia en stund, sen nu ikväll har jag kollat på allsång på skansen, sen har jag inte gjort så mycket mer! :) PUSS<3


Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hej :)

Först skriver du din text, sedan kollar du på den lilla rutan där alla lager visas. Där nere är det små knappar, tryck på nr.2, den som har ett "f" på sig. Där tar du skugga :) Säg till om du hittade det. Jag använder mig utav CS2, så hoppas det är likadant hos dig!

2009-07-22 @ 00:03:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

Fint :D.



SVAR: ja, visst blev ögonen bara för fina! :) Kram

2009-07-22 @ 16:30:19
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Vilma;)

Ohh vad fint det blev!=D <33

2009-07-25 @ 14:55:52





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback