TOG LITE FINA BILDER PÅ KLARA!


Hallå alla bloggläsare! förlåt att jag inte skrev och så vad som hände igår, så det får hänga med i det här
inlägget istället. Måndag; Igår var jag med Klara, vi fixade en ny design till henne vi båda blev supernöjda! :)
för att komma till hennes blogg, klicka här. lite senare åkte vi till simhallen, det va superkul där! fast det
hände en sak som inte va lika roligt, någon tog mina simglasögon, orkar inte berätta om det här. sen åkte
vi hem till mig, fast lite senare skulle klara hem. så då satt jag bara här ett tag! Iallfall idag dåe, idag gick jag
&Klara på stan, vi köpte glass hos Linn, yeah rabatt därvah (h). sen gick vi till gina, och kollade lite, jag hittade
ett par snygga chinos som jag letat efter, har lagt undan dom tills imon, så fårse vad mamma tycker! efter gina
köpte jag present till Martin, kan tyvär inte säga vad det var. Efter stan, åkte vi hem till mig&jag tog lite kort på
Klara, här på bilden är det några. Vilket är snyggast svartvitt eller färg? själv, vet jag faktiskt inte. iallafall
imorgon kommer mina sysslingar, dom stannar tills på lördag. så kanske inte kommer skriva lika mycket.
men vi får se! ska sova nu, skriver mer imon. /Puss.

Postat av: ccarro;*

färg ;D<3

2009-08-19 @ 08:35:16
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: klara

venne men , vrf ha rdu lagt in på mej!!?<33 :D

2009-08-19 @ 18:09:55
URL: http://klaralundiin.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jupp, Madonna var det :-D Grymt! kram

2009-08-19 @ 18:30:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback