STAN MED MELISSA.

 
Hittade dessa snygga vantar..

Hallådär! Idag har jag varit med Melissa, vi gick på stan en stund (:
Hittade vantarna på bilden, haha! ah jag vet att jag är lite för tidig kanske, men
domma va sjukt sköna&allt. Faktiskt så behöver jag ett par nya vantar om jag
får säga det själv, så jag la undan dom tills imorgon. Sen hittade jag även en
snygg stickad tröja på gina, ska in imon&prova den om jag hinner! Sen på
vägen hem köpte jag lite godis oxå, det gjorde Melissa med. Vi tog bussen
hem till mig, och när vi kom hem åt vi lite och så.. Vid åtta skulle Melissa hem,
men jag ska sova hos henne imorgon, så vi ses ju imorgon igen! <3
Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa, måste ju vänja mig som sagt.
Ja, vill ni veta hur det gick idag? så kan jag säga att det gick som det inte
skulle! Jag satte klockan på sju, stängde av och somnade om till kvar i elva!
åh, jag blir arg. Jag måste verkligen skärpa mig med det asså! Aja,
fårse om det bli bättre imon, Godnatt! /Puss.

Postat av: m e l i s s a v u o n g

Ja, det var en super rolig dag :) <3

2009-08-25 @ 14:27:07
URL: http://mmelissavuong.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback