" SOMMAREN MED GÖRAN "



Hejsan! Bion började halv sju och slutade åtta ungefär, nu sitter jag här och lyssnar på rixfm. Är ganska trött, så ska väll sitta en stund till iallafall. Hoppas ni har en bra kväll! /Puss.

Handling; Sommaren med göran handlar om att Göran söker efter kvinnan i sitt liv. Sommaren har just börjat och han blir dumpad av sin flickvän Sofia. Hans vän Alex är bjuden till en midsommarfest på ett lyxigt sommarställe på västkusten. Men Göran hänger med han ändån, även fast han inte va bjuden..

Bra/Dålig/Sådär?; Jag tyckte den var superbra&jätterolig :) Mycket skratt blev det. Jag rekommenderar den verkligen, om jag skulle sätta en siffra på en skala 1-10 så blir det en 8! den här filmen var super, alltså tummen upp på den (Y).

Postat av: KLARA

funderar på att se den:)

<33

2009-08-05 @ 10:41:44





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback