SHOPPING!



Mina köp idag! :)
Tröjorna längst upp från Gina, nitarmband från lindex.

Hallå där!
Idag vaknade jag o Melissa vid 11. Vi fixade oss, åt frukost&så,
sen mötte vi upp Lisa&Ella i stan. Först gick vi till kappahl, efter det bikbok&så..
Lite senare gick vi till Baronen, till gina. Jag köpte 2 tröjor där som ni ser,
dom andra köpte också saker där! Sen gick vi till Donken, och tog en glass&hamburgare.
Oså ville Ella tillbax till gina o köpa något så då gjorde vi det, å sen gick vi mot stan.
Vi gick till Lindex, för jag har letat efter Nitarmband. Men där fanns inget!
Vid 17.00 skulle Lisa&Ella hem, då gick jag till bror och Melissa gick till sin bror,
När jag kom dit åkte vi och handlade på Maxi, och då kollade jag på Lindex där om 
nitarmband fanns och då fanns det :) Jag blev superglad! sen handlade jag och bror då,
Vid halv nio stjusade han hem mig, och nu gör jag ingenting typ. Ska sova
nu! Imorgon är det ju skola, vill inte :( okej, det ska bli roligt att träffa kompisarna&så?
Men inte att jobba och gå upp så tidigt o allt. Ovet ni? Det kan hända att det inte blir
inlägg lika ofta längre, så ni vet. Kanske inte kommer upp något inlägg alls någondag.
Eftersom läxor&oså. Nä, nu ska jag sova! Godnatt.. /Puss.

Postat av: klara

älskar ditt armband och tröja (den svarta) men båda är jättefina!! :D <33

2009-08-28 @ 17:51:45
URL: http://klaralundiin.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback