RIXFM FESTIVAL! :)

jaaaaaaanet, :D
JANET PÅ BILDEN, TUFFING! ..

Hejsan på er! Den här dagen har spenderats med Klara,Lisa&Ella. Vi åkte till stan vid tre, och har varit där inne
sen dess. Vi gick en stund på stan sen stog vi i kön till EMD-signering, i love emd! dom är så sjukt snyggga, spec
Danny :) haha! aja, efter en halvtimmes kö så fick vi äntligen deras autograf. Sen gick vi och åt på M'cdonalds, där
var det fullt med folk, men vi lyckades iaf hitta platser.. När vi hade ätit gick vi tillbax till stortorget, och tog kort! Asså man kunde ta kort så fick man ta på sig hur mycket som helst, typ asstora glasögon glitterhår massor med mer. Sen fick man det kortet med sig hem! Vårt blev jättebra, Sen fanns det också andra roliga saker man kunde hitta på som vi självklart gjorde. Vid klockan 18.00 gick vi och ställde oss, vi lyckades komma längst fram (y)! sen stog vi där i en timme, det va inte så farligt för det för det tog ganska snabbt ändån. Först började Ramsells spela, och sen kom alla artister.. Det va Kim,Janet,Agnes,Velvet,Erik Hassle,Anders Fernette,Bwo och slutligen EMD<3 när allt va slut, så tog vi en glass! Sen åkte jag hem med Klara. Och nu sitter jag här och tänkte gå och lägga mig! Jag är supernöjd med dagen/kvällen. Tack Ella,Klara&Lisa för att vi hade bäst idag :)<3 /Godnatt!






Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback