NY HEADER .. IGEN!



Hallå på er! Typ det ända jag har gjort idag är att ha suttit här, har gjort min design&massa sånt.. :)
Blir så att jag gör nya ibland, jag vet ju att jag har sagt att jag skulle föröka ha kvar den andra men det blev icke så!
Jag vill alltid ha ny, haha nädå. Nu får det vara stopp på det, Annars har jag inte gjort så mycket idag, imorgon är det ju rixfm festival & jag längtar extremt mycket! Ska gå med Klara och Lisa, kanske Ella också. Lisas lillasyster,
Vi ska ha tröjor & skriva på dom, lägger in bild hur det kommer se ut imorgon. Ikväll kanske det blir ett snabbdopp med Linn? Ja, ja får se hur det blir med det. /Puss.

VILKEN HEADER TYCKER NI ÄR SNYGGAST? ..


Postat av: Linn

Jag tycker båda är lika fina :)

2009-08-05 @ 22:40:58
Postat av: E V E L I N A

SVAR TILL LINN: tack så mycket Linn :)

2009-08-06 @ 12:24:41
URL: http://honeveliina.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback