" MIN STORA KÄRLEK "



Hejsan! Igår på kvällen efter jag hade badat, åkte jag till bror&Linn. Vi hyrde film, " Min STORA kärlek " Ska berätta lite mer om den längre ner i inlägget. Jag & Linn gjorde tacopaj, mums! :) Det var supergott.. och sen gav jag dom en chokladkaka eftersom jag har vunnit 2kg! Så måste man ju vara snäll att dela med sig lite, allt kan jag ju faktiskt inte äta upp själv. Hihi, Hoppas ni också hade en bra kväll igår :) /Puss.


" MIN STORA KÄRLEK "

Handling; Den handlar om två killar som letar efter en tjej som dom ska dejta. Först går det ganska bra! Men sen i mitten av filmen så går det lite sämre, Ja ni förstår! Det är inte så lätt att förstå om man inte har sett den. Men dom dejtar iallfall en tjej, och ja ni får se hur det går i filmen.. Det är det filmen mest handlar om typ.

Bra/Dålig/Sådär?; Jag tyckte den va jätterolig ;) som sagt blev det mycket skratt! Hehe, Men jag rekommenderar att ni absolut ska se den! Från en skala 1-10 så ger jag den en 6a, inte superbra men inte dålig.






Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback