LITE NYTT TILL HÖSTEN ?!..



Hejhej! Igår va mamma på stan, och då köpte hon dessa snygga jeansleggins till mig :)
exakt vad som behövdes, man märker ju att det håller på att bli höst även fast det är ganska varmt
ute nu. Igår rensade jag gaderoben, och ja? Det behövdes kan man verkligen säga, och det skulle
också behövas shoppas lite nytt till hösten! Ja, någon dag får det bli stan känner jag. En stund lite
senare på eftermiddagen åkte jag till Melissa, vi snackade,ritade&massa.. mysigt va det iallafall :)
Jag åkte hem typ sju, halv åtta. Idag har jag inte gjort så mycket, Bror&Linn kom hit en stund!
Vi åt, och fikade oså. Sen imorgon kanske jag skulle va med Klara,<3 Näe, nu ska jag dammsuga!
sen typ dusha, och göra en ny design till Johanna. /Pusss,






Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback