JAG ÄLSKAR SOMMAR'N..



Hejhej! Jag säger som igår, vilket fantastikt väder det va idag.. helt underbart. Man får njuta av sommarn som är kvar, för om ungefär 2-3 veckor börjar skolan igen, kan säga att det ska bli lite skönt iallafall! Jag saknar kompisarna, det är det jag längtar till som mest så. Vad har jag gjort idag? Jo, idag har vi städat här hemma, sen vid 4 kom några kompisar till oss, vi grillade! sen åt vi blåbärspaj till efterätt. Jag gillar inte det så mycket, men jag åt lite iallafall. Sen gick dom hem typ vid 10, men det var hur mysigt som helst alltså! Nu är jag rättså trött, imorgon ska jag åka och bada med Klara. Hon undrade om jag ville hänga med henne, och det tackar man inte nej till? Eftersom imon skulle det bli lika underbart väder som idag! Jah, iloveit. Ska upp ganska tidigt imon, vid åtta för dom hämtar mig vid halv tio. Och sen ska vi typ hem vid två, för när jag kommer hem ska jag packa! För på måndag bär det av till.. säger det imorgon :) /Godnatt!






Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback