HEMMA FRÅN PRAG!..

Hejsan! Det blev sent inlägg jag vet, men jag har inte orkat skriva tidigare idag.
Imorgon kommer jag lägga in lite bilder och så och skriva en kort sammanfattning vad vi gjorde
alla dagar. Iallafall idag då, vi vaknade vid tre mitt i natten till fredagen. Vi packade, och fixade oså
sen kom taxin! sen åkte vi till flygplatsen, chekade in&sånt. Där i en butik köpte jag en groda,
som det va klubbor i, typ 15 st :). Den va jättesöt! Sen gick planet vid klockan sex på morgonen,
vi var framme vid sju i Sverige i Malmö, sen åkte vi och mötte Bror(Martin) han hade lämnat en
bil, så han åkte med oss hem. Sen stannade vi och åt också, på Mcdonalds. Vi var väll hemma
runt två idag då, sen va jag så trött så jag gick och la mig som mamma och pappa hade gjort,
och så somnade jag med.. Sen vaknade jag klockan åtta typ, då va pappa vaken o mamma sov.
Då sov jag vidare jag med, och vaknade för tio minuter sen. Och nu är lixom klockan två snart?
Hihi, Konstigt inlägg&konstig tid! Men det kommer mer imorgon för nu ska jag sova det kommer
säkert va jättesvårt, eftersom jag har sovit länge nu. Aja Godnatt! /Puss.






Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback