HAR KÖPT 2 FILMER ..


2 FILMER, köpte dom idag på Mediamarkt :)

Hallu! Idag har jag varit ute och sprungit&cyklat, ungefär klockan halv tolv sådär med Klara,
Agneta o Jacob. Det va kul att springa lite, vi sprang 1 km&cyklade 2km. När jag kom hem hoppade
jag in i duschen direkt, efter det så åt jag tacos lite från igår eftersom vi hade kvar rester från det!
Jag och pappa var på Mediamarkt med, kollade lite&köpte dessa 2 filmer som ni ser på bilden, tänkte
att jag skulle se dom nu snart, jag lägger in lite senare vad jag tyckte om dom båda. Nu ska jag
gå och äta lite tror jag, är ganska hungrig! Så får se vad jag hittar. Föresten tävlingen avslutas på
Söndag eller Måndag, så ni behöver inte vara så stressade men lite kanske, haha. /Puss!

Postat av: anniejohansson

män som hatar kvinnor r jätte läskig :D<3

uuscch den r verkligen super läskig! <33

ilyy gmn,

fin blogg(L)

2009-08-30 @ 11:00:31
URL: http://threesisterss.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback