GRATTIS BROR! :)


Såhär såg han ut igår då, haha visst är han snygg? :)

Hejsan! Idag fyller Martin 20 år som sagt, grattis bror. Jag&Pappa sjöng för honom idag, utav
mig fick han en hatt som såg ut som en tårta, hade köpt den på partaj! den va faktiskt häftig om jag får
erkänna(y). Klockan två, kom det gäster, och Martins kompisar kom såklart också. Vi åt typ någon
supergod gryta och potatisgratäng! mumsigt, och till efterätt blev det min kladdkaka.. Alla tyckte den
va jättegod :), en del brukar säga; Du kommer ju kunna öppna ett bageri, och bara sälja kladdkaka,
haha! Nämen man blir ju glad, av att höra att den är god eller hur? Sen fick han lite presenter också,
av Andreas(Bror)&Linn fick han presentkort på MQ 300kr, av Eva Daniel&Felix fick han en lampa,
eller en såhär man sätter en typ prydnad på, så lyser det igenom den! ni kanske inte fattar men strunt
samma, hihi.. När Andreas kom, så åt han lite, eftersom han hade varit i köpenhamn och hämtat
en bil, så han va hemma runt sex någongång, när han hade ätit åkte jag,Linn&Adde och badade! det blåste lite,
men skönt var det när man väl kom i. Det blev ett snabbdopp, efter det åkte vi hem och drack te&tog
en kladdkaka bit, mums! Vet ni föresten, jag ringde lisa förut också&då sa hon att jag kanske skulle få
hänga med till Göteborg på fredag eller lördag, till liseberg alltså. Det tackar jag inte nej till, så hoppas
jag får hänga med nu då.. Ikväll har jag fixat en design till Tamara, hon undrade om jag ville hjälpa henne!
och det ville jag jättegärna, ni kan kolla hennes blogg här. nu tänkte jag sova, &imon ska jag upp tidigt
också, måste ju vänja mig till skolan börjar, och sen ska jag på stan med Melissa imorgon också,
ska höstshoppa lite! :) Godnattt, /Puss.

Postat av: emmie :)

ofta de är din bror ;o?

jag fick en klubba av honom på stan (h)

puss på evelina <3

2009-08-24 @ 09:27:56
URL: http://emmieryden.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback