EVELINA HISSAR&DISSAR..


EVELINA HISSAR;


sovmorgon .
åh, snacka om att sovmorgon är det bästa som finns?..
okej, jag vet att det kommer ta slut snart men ändån, sovmorgon
kommer alltid vara lika skönt eller hur? yeah, we love it!

spotify .
det finns inget bättre musikprogram än spotify asså,
ja, det finns ju youtube också men det är inte lika bra, iallafall
inte vad jag tycker! i spotify finns allt bra med musik,
jag är verkligen glad att det finns&gratis är det också! toppen.

folk som är sig själva .
en stor hiss på dom som vågar vara sig själva&skiter i var andra
tycker, det är en bra&starkt av dom. i dagens samhälle är det många
som tar åt sig vad andra tycker, det är inte bra. men en stor hiss
på dom som är sig själva&struntar rent ut sagt i vad andra tycker!

EVELINA DISSAR;

alla insekter .
usch! vet ni? igår när jag skulle sova så läste jag, när jag hade
läst klart så skulle jag släcka lampan, då va det en stor fet insekt
där åh, jag dödade den, sen tappade jag den! åh, ja usch på alla
insekter, speciellt nu dom här dagarna det är varmt. så måste
jag har fönstret öppet! &då kommer det in mygg och allt, usch.

sommarlovet snart slut.
Om cirka nio dagar sitter jag i skolan, oh nej! jag vill inte..
okej det är väll roligt&träffa alla kompisar? men inte att gå upp så tidigt,
och att jobba med matte,sv och allt annat. ibland önskar jag att
sommarlovet var längre! håller ni inte med om det?.

the sims 3 .
om jag ska va helt ärlig så spelar jag the sims 3 typ minst en gång
på typ två, tre veckor. det har börjat bli tråkigt.. &man tröttnar ganska
snabbt vad jag tycker! kan dom typ inte komma med något nytt
spel, asså nu menar jag inte som är likt utan något helt annat?
sry, men det blev en diss på sims 3!


Postat av: klara

ha, okej jag trodde att the sims 3 var skoj!<33

2009-08-18 @ 11:59:47
URL: http://klaralundiin.blogg.se/
Postat av: klara

E V E L I N A om DAGENS OUTFIT:

det kommer bli bäst :)<33

IP: 90.227.170.75



Sv: Klart vi kommer att få det bäst!<3

2009-08-18 @ 12:34:09
URL: http://klaralundiin.blogg.se/
Postat av: MIa

Är sims 2 bättre?:D<3

2009-08-18 @ 15:13:23
URL: http://israelssonvslindstrom.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback