En liten överraskning..

prag, här kommer vi!

Hallåhallå! Ja, rubriken&bilden säger det mesta. Inatt åker jag,Lisa(bästavän),mamma&pappa till Malmö,
sen går flyget på morgonen till Prag. Åh, jag är verkligen nervös hihi! Fast det ska bli jätteroligt, verkligen något jag ser fram emot :). Idag har jag varit och badat med Klara,Jacob,Mattias&Tobias. Det var både härligt&underbart! I vattnet var det jättevarmt, vi badade tre gånger.. och sen åt vi lite också, en macka&frukt! Vi kom hem ungerfär vid halv två.
När jag kom hem duschade jag, snart ska jag äta lite. Sen ska jag packa för vid åtta kommer lisa, vet inte vad vi hittar
på fårse. Vet inte om det blir något inlägg innan jag åker? men det tror jag nog! /Puss.

Postat av: Klara

Kan du gå in på min blogg (klaralundiin.blogg.se) kolla lite kanske?, Släng in en kommentar om du har tid?<3

2009-08-09 @ 18:37:53





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback