DAGENS OUTFIT .

dagens outfit
Dagens outfit:
linne ?:- , typ jc .
kofta 49:- , Ginatricot .
shorts 199:- , lindex .

Hejsvejs! Förlåt för att det har blivit sena inlägg och så, jag vet inte riktigt varför jag inte lägger in
tidigare. jag har tänkt på det att lägga in tidigare, men då har det inte blivit av. Men det ska bli ändringar på
det hör det ni. Idag har jag typ inte gjort så mycket, packat upp väskan från Prag, duschat, varit inne i stan
en sväng! köpte chinos på gina ;) har rättare sagt hunnit med lite allt möjligt..,
plockat ordning &sånt. Sen kom ju mina sysslingar idag, Annika,Astrid&Ebba, <3 vi har ätit gott, och så nu ikväll.
Just nu ligger jag i sängen och ska sova när jag har skrivit klart tänkte jag, är så himla trött nu!
Eller juste, frågestunden också skulle jag ta. Ah, den måste jag ta tag i, fy på mig som inte har gjort det
tidigare. hihi, aja sovgott! /Puss.

Postat av: klara

E V E L I N A om VARIT PÅ BÖDA SAND :):

SV; jag tyckte dom va fina, :)

men va det inte okej om jag gjorde det?<3



sv:Va? asså jag fattar inte ;) jo dt e nog okej tror jag :D

2009-08-20 @ 20:18:46
URL: http://klaralundiin.blogg.se/
Postat av: klara

E v e l om NU KOMMER EN LITEN..:

Vad kul att du ville kommentera!

Jag tillåter inte kommentarer som innehåller

kränkade ord, samt inte kommentarer som

innehåller reklam. Annars får du skriva vad du vill!

/Klara <3

IP: 90.236.84.12



sv: vaa??<33(a

2009-08-20 @ 20:20:22
URL: http://klaralundiin.blogg.se/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback