ÄNTLIGEN HELG!


Mummms! ..

Hejhej.
 Äntligen helg igen, eller ja :) 2 dagar i skolan&sen helg! kan det bli bättre?.
Idag hade vi typ 2 riktiga lektioner eller vad man ska säga, vi hade först svenska&sen matte.
Sen va vi ute mest oså! Efter maten, cyklade vi till bergaviksbadet och badade.
Eller, jag o Lisa badade inte direkt, det va för kallt ^ .
Så vi fikade istället, mumsiga kladdiga chokladmuffins supergott!
Vi va tillbax på skolan tjugo över ett ungefär, så då fick man cykla hem.
När jag kom hem fixade jag lite till träningen, eftersom jag&Linn skulle träna
på FriskisOsvettis på gymmet! Jag tog bussen dit, så möttes vi där, det var
jätteroligt att träna på rullband :) och sen testade vi lite andra saker där också.
Vi båda blev ganska svettiga! hihi, nä men det var verkligen jätteroligt.
Tänkte göra det på Söndag också, Jag&Linn då alltså.
Sen va jag en stund hos dom, då grillade vi marshmellows.
När jag kom hem åt jag tacos, mums! ni ser ju bilden haha..
Nu ikväll har jag kollat lite på tv, och sen har jag suttit lite här oxå,
Lisa åkte till Göteborg idag, men jag kunde inte följa med synd :(
Men hon kommer hem på Söndag igen tror jag. Imorgon ska jag vara
med Klara, jag kanske skulle följa med dom och springa, jag får se om
jag orkar det! /Puss.

Postat av: KlaraA

kan du hjälpa mig med ttyp, om mig du har ju såå fint!! :)<33

2009-08-29 @ 13:15:10
URL: http://http:klaralundiin.blogg.se





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback